O mně



Rád bych se Vám v krátkosti představil. Jsem absolventem geografického oboru. O osobní rozvoj jsem se dříve vůbec nezajímal a nečetl jsem ani knihy. V době volna jsem se rozhodl něco z této oblasti přečíst, konkrétně to byla kniha Co byste o sobě měli vědět aneb Koncept efektivního života od Jiřího Zábranského. 
Otazník
Photo by Pixabay

Kniha mi pomalu ale jistě začala měnit náhled na sebe i na okolní svět. Začal jsem se zajímat o další osobnosti nejen osobního rozvoje, kterými jsou například Dale Carnegie, Jack Canfield, Timothy Ferriss, Robert Kiyosaki, Ivo Toman a další.

Budeme se věnovat afirmacím, vizualizaci, meditaci, vděčnosti, GTD, hluboké práci, cílům a dalším oblastem. Seznámíme se s knihami nejen osobního rozvoje, ale také těmi o psychologii, ekonomii, fungování mozku a tak dále. Jednotlivé techniky a poznatky budu zkoušet v praxi a Vy můžete také. Jestliže každému pomůže alespoň jediná věc, kterou se zde dočte, bude pro mě blog úspěšným. Přeji příjemné čtení. 

Žádné komentáře:

Okomentovat